הטוויטר הינו מכשיר שווקי חינמי אשר שמוש מושכל מביא ערך מוסף לבית העסק.
הרשתות החברתיות החינמיות באינטרנט הינן מכשיר שווקי אשר ניתן לעשות בהן שימוש לקידום העסק ללא עלויות של משרד יחסי ציבור ופרסום.
לדוגמא: מועדון לקוחות, עסק אשר רוצה לגבש מועדון לקוחות שיביא לו תועלת ולהגדיל את הכנסותיו יכול להשתמש בטוויטר במקום SMS להעברת מסרים לקד"מ כל אשר הוא צריך הינו מחשב וחיבור לאינטרנט.
מבצעים והנחות,HAPPY HOUR וכדומה הינם חלק מהמסרים שהעברתם היא מיידית.
צריך לבצע עבודת הכנה לבסיס הנתונים למועדונים קיימים ,או הקמת מועדונים חדשים ואז התהליך פשוט וצובר תאוצה מעצמו של מצטרפים חדשים דרך האינטרנט וקהל הלקוחות הפוטנציאלים, גדל בטור הנדסי ללא השקעה נוספת פרט לאמצעים שהוזכרו לעיל ובנוסף עובד מסור שמטפח ומעביר מסרים.
שימוש בכל מדיה להדגשת כתובת הטוויטר של העסק,פרסום מבצעים והנחות שרק המשתמשים בטוויטר יהנו מהם יגדיל את האפקטיביות של מועדון הלקוחות.
את הפייסבוק כבר גילו את הטוויטר עדיין לא, פרט לעתונים המובילים שגילו את הקסם שבטוויטר ומעבירים דרכו מבזקים בקצב מדהים שהולך וגדל מיום ליום.
בעתיד השימוש ברשתות חברתיות כמכשיר שווקי ילך ויגדל עם גידול מכשירי הסמארטפון החדשים שנכנסים לשירות ברשתות הסלולר כדוגמת ה Iphone וה-palm pre (שש מאות אלף מכשירים לפחות על פי התחייבות חברות הסלולר)כך שהלקוח לא יצטרך מחשב לקבלת המסר אלא רק מכשיר סלולר עם אפלקיצית טוויטר כלשהיא.
למידע נוסף ויעוץ ניתן לפנות לכותב המאמר.
הרשתות החברתיות החינמיות באינטרנט הינן מכשיר שווקי אשר ניתן לעשות בהן שימוש לקידום העסק ללא עלויות של משרד יחסי ציבור ופרסום.
לדוגמא: מועדון לקוחות, עסק אשר רוצה לגבש מועדון לקוחות שיביא לו תועלת ולהגדיל את הכנסותיו יכול להשתמש בטוויטר במקום SMS להעברת מסרים לקד"מ כל אשר הוא צריך הינו מחשב וחיבור לאינטרנט.
מבצעים והנחות,HAPPY HOUR וכדומה הינם חלק מהמסרים שהעברתם היא מיידית.
צריך לבצע עבודת הכנה לבסיס הנתונים למועדונים קיימים ,או הקמת מועדונים חדשים ואז התהליך פשוט וצובר תאוצה מעצמו של מצטרפים חדשים דרך האינטרנט וקהל הלקוחות הפוטנציאלים, גדל בטור הנדסי ללא השקעה נוספת פרט לאמצעים שהוזכרו לעיל ובנוסף עובד מסור שמטפח ומעביר מסרים.
שימוש בכל מדיה להדגשת כתובת הטוויטר של העסק,פרסום מבצעים והנחות שרק המשתמשים בטוויטר יהנו מהם יגדיל את האפקטיביות של מועדון הלקוחות.
את הפייסבוק כבר גילו את הטוויטר עדיין לא, פרט לעתונים המובילים שגילו את הקסם שבטוויטר ומעבירים דרכו מבזקים בקצב מדהים שהולך וגדל מיום ליום.
בעתיד השימוש ברשתות חברתיות כמכשיר שווקי ילך ויגדל עם גידול מכשירי הסמארטפון החדשים שנכנסים לשירות ברשתות הסלולר כדוגמת ה Iphone וה-palm pre (שש מאות אלף מכשירים לפחות על פי התחייבות חברות הסלולר)כך שהלקוח לא יצטרך מחשב לקבלת המסר אלא רק מכשיר סלולר עם אפלקיצית טוויטר כלשהיא.
למידע נוסף ויעוץ ניתן לפנות לכותב המאמר.
נחום סטולרו- יועץ פיננסי
יעוץ ל-עסקים,חברות,פרטיים.
054-4246225,08-9410438
בעברו מנהל בכיר במערכת הבנקאות ויועץ השקעות בכיר, התמחה בשוק ההון והאשראיים לפרטיים ועסקים והשילוב ביניהם.
כיום עוסק ביעוץ אוביקטיבי לעסקים,חברות,פרטיים בכל ההבטים הפיננסים והעיסקיים תוך חיסכון בעלויות (ריבית,עמלות,דמי ניהול,מיסוי וכו')
יעוץ ל-עסקים,חברות,פרטיים.
054-4246225,08-9410438
בעברו מנהל בכיר במערכת הבנקאות ויועץ השקעות בכיר, התמחה בשוק ההון והאשראיים לפרטיים ועסקים והשילוב ביניהם.
כיום עוסק ביעוץ אוביקטיבי לעסקים,חברות,פרטיים בכל ההבטים הפיננסים והעיסקיים תוך חיסכון בעלויות (ריבית,עמלות,דמי ניהול,מיסוי וכו')